مشاوره انجام پایان نامه کارشناسی ارشد و رساله دکتری زبان انگلیسی

تبلیغات

مشاوره انجام پایان نامه کارشناسی ارشد و رساله دکتری زبان انگلیسی

 

 

مشاوره انجام پایان نامه زبان انگلیسی

 

 

مشاوره انجام پایان نامه زبان انگلیسی در این پست مورد بررسی قرار می گیرد.زبان انگلیسی یکی از رشته های پرطرفدار شاخه علوم انسانی است که هر ساله دانشجویان زیادی در دانشگاه های کشور جذب این رشته می شوند. این رشته در دوره های کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری، سه گرایش آموزش زبان انگلیسی، ادبیات انگلیسی و مترجمی زبان انگلیسی دارد.

 

انجام پایان نامه زبان انگلیسی – آموزش زبان انگلیسی

هدف از آموزش این رشته در دانشگاه تربیت و ارائه روش های آموزش زبان انگلیسی به دانشجویان علاقمند به فعالیت و اشتغال در امر آموزش است. چاپ مقالات در ژورنال های معتبر و شرکت در کنفرانس های ملی و بین المللی موجب ارتقاء دانشجویان در این رشته می شود.

 

انجام پایان نامه زبان انگلیسی – ادبیات انگلیسی

هدف آموزشی و رسالت این رشته در دانشگاه آشنایی به ادبیات و فرهنگ غرب از دیرباز تاکنون است. برای ادامه تحصیل در این رشته دانشجویان می بایست تا با چاپ مقالات در ژورنال ها معتبر و ارائه مقالات در کنفرانس های ملی رزومه علمی خود را تقویت کنند.

 

انجام پایان نامه زبان انگلیسی – مترجمی زبان انگلیسی

رشته مترجمی زبان انگلیسی از گرایش های محبوب رشته زبان انگلیسی است که در سال های اخیر بیش از پیش داشنجویان زیادی جذب این رشته شده اند. در دوره کارشناسی دانشجویان یا اصول و روش های ترجمه آشنا می شوند. در دوره های کارشناسی ارشد و دکتری دانش نظری و عملی خود را تقویت می کنند و بدین ترتیب جایگاه شغلی بهتری خواهند داشت. در این رشته نیز مانند تمامی رشته ها، چاپ مقالات و ارائه مقالات در کنفرانس های ملی و بین المللی زمینه ساز ارتقاء روزمه علمی دانشجویان و فارغ التحصیلان خواهد بود.

 

مشاوره انجام پایان نامه زبان انگلیسی در تمامی گرایش ها

دانشجویان در این رشته ها در دوره های کارشناسی ارشد و دکتری ملزم به ارائه پایان نامه هستند. بدین منظور موسسه علمی پژوهشی مشاورتز با هدف همیاری دانشجویان در راستای ارتقاء و پیشرفت آنها در این رشته سعی دارد تا خدماتی نظیر مشاوره در انجام مقاله، پروپوزال و پایان نامه ارائه نماید. متخصصین و مشاوران ما گام به گام از پیشنهاد موضوع، انجام کارهای آماری و پژوهشی و کار با نرم افزار SPSS تا تکمیل فرآیند پروژه ها با دانشجویان همراه خواهند بود.



برچسب ها : ,,,
ليست صفحات
تعداد صفحات : 1
صفحه قبل 1 صفحه بعد
.